I en bransje hvor pålitelighet og rask hjelp er avgjørende, introduserer Waterguard en ny tjeneste som gir både rørleggere og kunder trygghet: 24/7 kundesupport. Med denne tjenesten tilbyr vi en døgnåpen vakttelefon der kundene dine kan kontakte oss direkte for feilsøking og support rundt Waterguard-produktene, uten at rørleggeren må rykke ut.
Hvordan fungerer det?
Når du installerer Waterguard-produkter hos en kunde, kan du nå informere dem om at de kan få umiddelbar hjelp døgnet rundt, 365 dager i året, dersom vannet er skrudd av eller det er oppstått andre problemer med systemet. Dette betyr raskere hjelp til din kunder, og færre kundehenvendelser til deg som rørlegger.
De fleste feilsituasjoner kan boligeier selv finne ut av ved å se på en av våre instruksjonsfilmer eller hjelpeartikler. Man finner all relevant informasjon samlet på nettsiden. Om dette ikke er tilstrekkelig, kan kunden ringe 23 11 56 60 for videre assistanse.
Fordeler for rørleggere:
• Mindre press på deg som rørlegger: Med Waterguards 24/7 kundesupport slipper du mange av de små henvendelsene om feilsøking.
• Raskere kundeservice for dine kunder: Sluttkunden kan få hjelp umiddelbart, uten å måtte vente på en ny installasjon eller rørleggerbesøk.
• Støtte på flere nivåer: Våre supportvideoer gjør at mange små problemer kan løses av kunden selv. Det betyr færre utrykninger for deg.